reserveren

Ik heb ‘online’ een reservering gemaakt, hoe gaat het verder?

Zodra u een reservering gemaakt heeft ontvangt u per email een bevestiging hiervan. Dit is nog geen definitieve reservering, omdat de beschikbaarheid nog herbevestigd moet worden door de leverancier(s). Dit duurt ongeveer 2 werkdagen. De status van uw reservering kunt u volgen door in te loggen op ‘mijn Minerva'.

Wat betekent een reserveringsaanvraag?

Uw reservering is op aanvraag. Dat betekent dat wij de beschikbaarheid opvragen bij de
leverancier(s) die dit herbevestigen aan ons. Is een segment niet beschikbaar, dan nemen wij direct contact met u op om een eventueel alternatief te bespreken. Mocht u besluiten om geen gebruik te maken van het alternatief, dan mag u zonder kosten van de reservering afzien.

Kan ik vrijblijvend opvragen of iets beschikbaar is?

Helaas is het niet mogelijk om vrijblijvend de beschikbaarheid op te vragen.
Een reserveringsaanvraag wordt door ons in behandeling genomen. Indien alle segmenten beschikbaar zijn dan wordt de aanvraag automatisch omgezet naar een definitieve reservering.

Wanneer ontvang ik een bevestiging van de reserveringsaanvraag?

Zodra alle segmenten van uw reis beschikbaar zijn, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk de bevestiging tevens factuur per e-mail.

Is het mogelijk om de reis te wijzigen na reservering?

Na totstandkoming van de overeenkomst kan de reiziger tot 28 dagen voor vertrek een verzoek doen om een wijziging door te voeren. Voor zover mogelijk worden wijzigingen aangebracht waarbij rekening gehouden moet worden met de wijzigingskosten ad € 30,- en eventuele communicatiekosten. Meer informatie vindt u in de algemene reisvoorwaarden van Minerva Reizen.

Ik zie een mooie rondreis op de website en wil het iets anders, is dat mogelijk?

De rondreizen zijn door Minerva Reizen met zorg samengesteld. Indien u een hotel, de volgorde en/of aantal nachten wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via het contactformulier.
Wij adviseren u graag en maken een offerte op basis van uw wensen.

Kan ik zelf een reis samenstellen op de website?

Ons reserveringssysteem is opgebouwd met losse segmenten. U kunt een reis geheel samenstellen door elk gewenst segment toe te voegen aan uw reis. U wordt automatisch door alle benodigde stappen gevoerd.